آیه دخترگل من آیه دخترگل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

جوجوی من وباباش

روز بد وجود نداره

1390/4/11 22:52
نویسنده : nino
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ....

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت روزهای خوب وبد زیاد

داشتم اول از خوباش میگم که با بابا اینا وبدون همسری رفتیم

شمال یه هفته ای اونجا بودیم که بد نبود خوش گذشت اما من

همش دلتنگ همسری بودم ودوست داشتم کنار ساحل و... که

 

میرم همسری هم باشه وخلاصه کل یه هفته به دلتنگی گذشت ......

بعد که برگشتیم خونه بعد سه روز من وهمسری با قطار رفتیم

مشهد پابوس آقا امام رضا که خیلی خوش گذشت بهترین

روزهای زندگیمون رواونجا سپری کردیم .شب آخر که میخواستیم برگردیم شب ولادت امام جواد بود وما کلی تو حرم برا ی اینکه یه وروجک بیاد تودل من دعا کردیم ومن دور از چشم همسری کلی گریه کردم وآقا امام رضارو قسم دادم  که دعامونو مستجاب کنه .خلاصه همسری هم منو غافلگیر کرد ودوتا انگشتر شرف الشمس ست برامون گرفت که همون جا تو حرم دستمون کردیم وبه یاد روز عقدمون دوباره با هم پیمان بستیم که هیچوقت همدیگرو تنها نذاریم وبود ونبود بچه شیرینی زندگیمونو کم نکنه وبدون بچه هم ما خوشبختیم.....

این ازروزهای خوب واما روزهای بد  ...................................................................................................................

هر چی فکر میکنم میبینم بدیهاش هم خوب بودویه شیرینی خودش روداره...خدا یا شکرت بابات همه  روزهای که بهم فرصت زندگی کردن دادی .هم روزهای خوبش که شیرینه هم روزهای بدش که باعث میشه قدر روزهای شیرینو بیشتر بدونم خدا جونم شکرررررررررررررررررررررررت


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سما نانازی
12 تیر 90 0:54
قربونت برم سما جونمممممممممممممممممممممممم
سما نانازی
12 تیر 90 0:55
زندگي يك هديه اتفاقي است كه ما به دليل مشكلات فراوان در زندگي روزمره، به سادگي آن را از دست مي‌دهيم در حالي كه به باور من به‌رغم همه زخم‌ها و دردها و مصائب، دست‌كم اين است كه بدانيم زندگي يك هديه اتفاقي بوده است و به سادگي آن را از دست ندهيم زيرا به هر حال زندگي از دست مي‌رود
دانيال
13 تیر 90 11:23
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
28 تیر 90 8:44
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
مامان پریا
29 تیر 90 20:43
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
سارا
30 تیر 90 13:55
زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ... نه، نمی توان با یاد و کمک خدا ... البته می توان
سارا
30 تیر 90 13:56
زندگي زيباست اي زيبا پسند
سارا
30 تیر 90 14:01
زندگی را تو بساز

نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف

زندگی یعنی جنگ

تو بجنگ

زندگی یعنی عشق

تو بدان عشق بورز


مامان پریا
2 مرداد 90 22:42
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم