آیه دخترگل من آیه دخترگل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

جوجوی من وباباش

جوجوی من کی میخوای بیایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/2/17 12:11
نویسنده : nino
347 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی خوشکلم سلام

عزیزم تصمیم نداری بیای وبه زندگی مامان بابا روح ببخشی؟؟؟؟عزیزم زندگیمون به وجودت نیاز داره احساس میکنم خیلی یک نواخت شده نیاز به یه تغییییییییییییییر زیبا مثل وجود قشنگت داریم حتی بابای هم که تا الان میگفت حالا زوده وفعلا امادگیشو نداریم وبزار همینجوری راحت باشیم و...چند شب پیش میگفت انگار زندگیمون یه خلاءداره کاش یه بچه داشتیم...................از این حرف بابایی دلم یه جوری شدچون تا حالا اینجوری نگفته بود دوست داره تورو داشته باشیم از ته دلم دعا کردم که تو زودتر بیایی...جوجوی من خسته شدم از اینکه هی به مردم دروغ بگم وبگم ما فعلا بچه نمیخوایم ..تصمیم نداریم ..حالا زود ما تازه دوسالو نیمه عروسی کردیم و....

دیگه حتی دوست ندارم جایی برم که همه باشن دیگه حوصله سوال جواب پیرزنهای فضول وراه درمان های عجیب غریبشون ندارم...حوصله هم سن های خودم که بعد ما عروسی کردن وبچه دارن وهی از دردسرهاش واینکه واااااااااای خوش به حالت راحتی رو بگن که انگار از صدتا فحشششش بدتره....

جوجو میدونی از چی دلم شکسته بیشتر ؟؟؟؟؟از این که.............ولش کن نمیگم ....

فقط عزیز دل مامانی وبابایی زودتر بیا وزندگییمون رنگی کن قربووووووونت برم

راستی جوجوی خوشملم تو به خدا نزدیکتری تو برا بابایی دعا کن برای موفقیت بابایی اخه گناه داره خیلی داره زحمت میکشه شب وروز درس میخونه وکار میکنه و..حتی استراحت وتفریح هم نمیکنه تو براش دعا کن میدونم خدا به فرشتهاش نه نمیگه........

جوجوی من زودتر بیاااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
24 آذر 91 3:49
سلام عزیزم امیدوارم که زودتر به خواسته ات برسی و خداوند در این امر یاری ات کند فقط توکلت به خدا باشد
منتظر نی نی کوچولو
6 دی 91 16:30
سلام خانوم گل خوبی یشالله به خواستت برسی منم منتظرم و عاشقه نی نی اما داره ناز میکنه و نمیاد لینکم کن با هم باشیم ممنون
آرزو
3 بهمن 91 0:49
خوبی مامان مهربون