آیه دخترگل من آیه دخترگل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

جوجوی من وباباش

خدایا سلام.....

1390/2/23 19:44
نویسنده : nino
759 بازدید
اشتراک گذاری

 خدا جونم سلام

خداجونم میدونم ازت غافلم ومیدونم  که تو از من غافل نیستی.....

خدا جونم میدونم کم یادت میکنم و میدونم توهمشه هواموداری .....

خدا جونم میدونم گاهی حضورتو فراموش میکنم و میدونم توهیچ وقت فراموشم نمیکنی......

 خداجونم میدونی که باز کاردارم که اومدم سراغت

 خدایا غیر ازتو هیچکس رو ندارم......خدایا خسته ام .....خدایا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامیدونم که صدامو میشنوی ومیدونم که جوابمو میدی ......

 خدایا میدونم که خواسته ام رومیدونی ...............خداجونم منتظر رحمتت هستم............

خدای مهربونم دوووووووووووووووووست دارم خدا جونم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میلاد
28 اردیبهشت 90 12:51
سلام... من به تازگی یه کتابچه مخصوص موبایل برای کسانی که مادر شدن یا میخوان مادر بشن طراحی کردم که میتونید از وبلاگم دانلود کنید و در گوشی موبایلتان نصب کنید و مطالعه کنید.(فکر کنم به درد شما بخورد) توضیحات بیشتر رو توی وبلاگم دادم. لطفا پس از دریافت به دوستان دیگر خود نیز این نرم افزار را معرفی کنید. مرسی