آیه دخترگل من آیه دخترگل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

جوجوی من وباباش

جوجوي من اوووووووووومدتودلم خداياشكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

1391/10/27 19:11
نویسنده : nino
221 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم مرسييييييييييييييييييييييي

خداياشكررررررررررررررررررررررررررر

خداياسپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

بلاخره من هم ماماني شدم ويه وروجك اومدتو دلم احساس ميكنم روزمين نيستم از خوشحاليفرشته

خدايا هزاران هزار بار شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

همه چيز از روزي شروع شدكه من يه جوري بودم ويه حسي گفت بي بي چك بزار ومن گذاشتم وبا تعجب ديدم خط دومش كم رنگ شد ومنتعجب داشتم شاخ در مياوردم باورم نميشد گفتم حتما اشتباهي شده بي بي چك خرابه متفکر

خلاصه به شوشوگفتم برام چندتا بي بيچك بگيره ومن عصر دوباره امتحان كردم وباز خط كم رنگ ومنتعجبتا فردا شب دو سه بار بي بيچك ومن تعجبتا اينكه به همسري گفتم فايده نداره بريم نوبت بگيرم كه از مايش بدم ورفتيم وازمايش دادم وتا جواب حاظر شه من نصف عمر شدم كه گفتن جواب مشكوكه چند روز ديگه بيا ومن دورزوبعد خودم تنهايي رفتم وازمايش دادم اخه همسري دانشگاه بودتا جواب حاظر شه رفتم بازار يه دوري زدم ويه لباس حضرت علي اصغر گرفتم وجوجورو نظر حضرت علي اصغر كردم ورفتم ازمايشگاه كه دكتره گفت مباركه مثبته من داشتم غش ميكرم كلي ذوق كردم وبعد رفتم شيريني گرفتم وهمسري اومد دنبالم باورش نميشد ورفت خودش جواب ازمايشو نشون دكتر داد تا مطمعن شه قهقههخدايااااااااااااااااااااااااا شكر اميدوارم دامن همه منتظراي نيني سبز شه الهيييييييييييييييييي امين


پسندها (2)

نظرات (3)

nasrin
1 بهمن 91 17:15
به سلامتی مبارک باشه فکر کنم جوجوهای ما با هم به دنیا بیان چون شما 5 6 روزی از من جلوتری
مهناز مامان ترلان کوچولو
8 مرداد 92 18:11
منم تبریک میگم به منم سربزنین
شبنم
23 مرداد 92 9:27
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/