آیه دخترگل من آیه دخترگل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

جوجوی من وباباش

جوجوی من بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1390/2/7 18:43
نویسنده : nino
372 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزدل مامانی چرا نمیای تو دلم که من هم خوشحال باشملبخند ودیگه غصه نخورمناراحت.جوجوی خوشکلم دوست دارم بیای که من از تنهایی دربیام ومن وتو وبابایی همیشه با هم باشیم واززندگیمون لذت ببریم.من وبابایی خیلی با هم خوشبختیم وتوزندگیمون هیچی کم نداریم جز توروعزیزدلم از الان تا وقتی که بیای تو دلم دیگه همیشه میام وبرات مینویسم باشه نانای من تو هم بدجنسی نکن وبیا دیگه باشه گلم...من وبابایی قول میدییم مامانی وبابایی خوبی برات باشیم...زوتر بیا بااااااااااااااشه منتظریممنتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
7 اردیبهشت 90 20:54
ایشالله هر چه زودتر این نی نی کوچولو شما هم میاد


انيسه
2 خرداد 90 17:48
خدا هميشه بهترينها روبراي بندگان عزيزش مي خواد. اميدوارم جوجوي خوشگلت هر چه زودتر بياد